עשי זאת בעצמך: מומלצי חודש נובמבר

נובמבר! החודש הלפני אחרון של השנה, וזה שעושה חשק עז לבואו של החורף (למרות שבאופן מפתיע או שלא עדיין מרגיש קייצי וחם בחוץ). החודש התחדשתי בכמה רכישות בגזרת האופנה, טיפוח, עיצוב הבית ואפילו קולינריה. החלטתי לחלוק איתך כמה מההמלצות הפייבוריטיות שלי, אז כדאי לך להכין לעצמך קפה הפוך או משקה קר ומרענן עם נשנוש בצד ולהתחיל לקרוא >> תהני! 

 

01. שמלת ליזה – Liza Dress by Ice Cube 

ההמלצה הראשונה שלי לחודש נובמבר היא שמלה מבד שיפון עם הדפס מנומר ונגיעות של זהב של המותג אייס קיוב. יש לה צווארון גבוה, משחקי שקיפות, שרוולי פעמון, היא מגיעה עם בטנה בצבע שחור והיא הכי טרנדית וקלאסית שיש. לבשתי אותה ליום שישי שמשי וקליל, וכדי להוסיף ללוק טא׳ץ ייחודי, שילבתי לה חגורה עבה עם טבעת מוזהבת להדגשת המותן ונעלתי מגפיים עד הברך בצבע תואם. 

קישור ישיר לשמלה ניתן להזמין מכאן >> 

I’m Wearing Dress by Ice Cube, Over the knee boots by Mango 

02.  Jo Malone Nectarine Blossom & Honey

ההמלצה השנייה היא בתחום הבישום והטיפוח. למי שלא יודעת, ג׳ו מלון הוא אחד ממותגי הבישום שאני הכי אוהבת בעולם. יש משהו במותג הבריטי הזה שגורם לי להרגיש תחושה טובה, רעננה ומאושרת וזו המתנה הנכונה שאני תמיד אשמח לקבל. העיצוב של המותג הוא על זמני ומשדר יוקרה, אסתטיות ואלגנטיות. הריחות של ג׳ו מלון מתאפיינים בארומטיות, ייחודיות, עוצמתיות ופרשיות רבה ועל פי המותג, מומלץ מאוד לשלב בין שני ריחות ויותר על מנת לקבל ניחוח מלכותי, מתוחכם ובלתי שגרתי. אני הוספתי לאוסף הפרטי שלי את הניחוח הקלאסי – פריחת הנקטרינה ודבש המתבסס על תווים פירותיים של נקטרינה עסיסית, אפרסק, פרחי אביב ודבש. הריח הוא מתקתק, עדין ופירותי, כאילו הרגע יצאת מהפרדס. כמו תמיד – גן עדן אמיתי! 

קישור ישיר לבושם של ג׳ון מלון ניתן להזמין מכאן >> 

03. Jorno Bakery 

המלצה נוספת החודש, והפעם בתחום הקולינריה היא מאפיית ג׳ורנו. אם בא לך לחוות טעימה פריזאית ברמה גבוהה, את חייבת לקפוץ למאפיית ג׳ורנו בהרצליה פיתוח. אני נחשפתי למקום דרך האינסטגרם, וגילתי עולם שלם של מאפים צרפתיים איכותיים עם אווירה אירופאית. מאחורי בית הקפה עומדים השפים רם חיים ומאיה רוסק, ששניהם באמת עושים עבודה מצוינת. הקונספט של המקום הוא פטיסרי המתמחה במוצרי מאפה בוטיקים עשירים, קוראסונים מבצק עלים, פוקאצ׳ות עם תוספות מיוחדות ועוגות עשירות ומושקעות. הכל נעשה בתהליך מוקפד, מדויק ומושקע. חוויה מקסימה, שווה ביקור! 

כתובת ל-Waze: חבצלת השרון 37, הרצליה. 

קישור ישיר לאינסטגרם של Jorno Bakery לחצי כאן >> 

   

04. White Boots by Asos

ההמלצה האחרונה לחודש נובמבר היא מגפיים בצבע לבן. כפי שהזכרתי בפוסט הקודם, מגפים לבנים הם ה-דבר הכי חם בחורף הקרוב ואני ממליצה לכל אחת לרכוש לעצמה זוג. בתחילת החודש הזמנתי את הזוג הזה מהמותג boohoo מאסוס, ואני כל כך מרוצה מהם! המגפיים הגיעו אליי תוך חמישה ימים מרגע ההזמנה, והם כל כך נוחים ושיקיים. רכשתי אותם במחיר משתלם של 160 ש״ח והם בין הרכישות הכי שוות שלי החודש! טיפ ללוק מנצח: לבשי סוודר בגזרת אובר סייז, שלבי לו חצאית מידי מתנופפת, ונעלי מגפיים עד הברך – כל אלה ישדרגו לך את הלוק בכמה רמות! כמובן, אל תשכחי לצלם ולשתף אותי 🙂 

קישור ישיר למגפיים מאתר Boohoo לחצי כאן >> 

 

אלה היו מומלצי החודש שלי, מקווה מאוד שנהנת! 

ספרי לי בתגובות מה הם מומלצי החודש שלך…

תודה שקראת וניפגש שוב בפוסט הבא,

Dorin

 

Share:

8 Comments

  1. נובמבר 12, 2019 / 8:11 am

    המלצות מעולות, הבשמים של ג’ו מלון נפלאים ותודה על ההכרות עם המאפייה, נראה משובח!

    • דורין
      מאת
      נובמבר 12, 2019 / 8:12 am

      תודה רבה הדר. אין ספק שאין על הריחות של ג׳ו מלון. באהבה!

  2. נובמבר 12, 2019 / 9:05 am

    צילומים ממש יפים, ועשית לי חשק עז לקפה ומאפה!

    • דורין
      מאת
      נובמבר 12, 2019 / 9:11 am

      תודה נילי אהובה! לכי על זה!

  3. נובמבר 12, 2019 / 11:20 am

    המלצות מעולות והשוטים מהממים!

    • דורין
      מאת
      נובמבר 12, 2019 / 3:05 pm

      תודה מהממת!

  4. נובמבר 13, 2019 / 8:20 am

    המלצות שוות! חייבת לבקר שוב בחנות של גו מלון!!

    • דורין
      מאת
      נובמבר 16, 2019 / 1:00 pm

      תודה נסיכה! את חייבת…ממכר!