מה תלבשי החורף? כל הטרנדים שאת צריכה להכיר לעונת הסתיו-חורף 2019-2020

הטמפרטורות כבר מתחילות לרדת, והן מביאות עימן את העונה האהובה עליי בכל השנה, החורף. השנה עונת החורף 2019-2020 מוגדרת כעונה של ניגודים. מצד אחד, המעצבים הגדולים קיבלו השראה מתוך העשירון העליון והבורגנות הצרפתית. ומצד שני, הם שמו דגש והוקרה על גיוון של הצהרות נועזות, קשוחות ורוקיסטיות בעולם האופנה. מתוך שתי ההשפעות האלה קיים מכנה משותף – המעצבים חוגגים את תחושת החיזוק של מעמד הנשים. אישה חזקה, עצמאית, שמסוגלת לפרוץ גבולות ולהוכיח את עצמה בעולם המודרני. אלה הן המגמות החמות של סתיו-חורף 2019-2020 >> מוזמנת לגלול למטה! 

 Bourgeois

השנה יש בולטות למגמה של קוד לבוש בורגני, צרפתי ואלגנטי. ההשראה מגיעה מסוף שנות ה-70 ותחילת שנות ה-80, שבהן הנשים היו לבושות באופן מעודן עם חצאיות מידי, בלייזרים, חולצות משי, חגורות שרשרת, מכנסים עם קפלים ומעילי טרנץ׳. המפתח ליישום הטרנד הוא יצירת מראה עשיר בעל גזרות מדויקות. 

Tweed

מראה הטוויד תמיד היה עדכני, קלאסי ואלגנטי ותמיד יישאר נצחי. חליפות וג׳קטים מבד טוויד נקשרים אוטומטית לבית האופנה האייקוני ״שאנל״ ובצדק. קוקו שאנל הציגה את חליפות הטוויד עוד בשנת 1920, והבד הוא אחד מיצירות החותמת של בית האופנה. גם השנה הוא חוזר אלינו ותוכלי ללבוש אותו כבלייזר מחויט עם ג׳ינס, כחליפה של שני חלקים, כשמלה או כחצאית בגזרה ישרה. בקיצור ולעניין – הכי נשי שיש!   

Tulle

טרנד הטול נראה בכל מקום העונה, החל ממעצבי העל היוקרתיים (Giambattista Valli, Valentino) ועד לאופנת הרחוב (H&M, Zara). טול הוא בד נעים, נשי ועדין והוא דרך מצוינת לבטא את הסטייל שלך. ניתן לראות את המגמה הלוהטת של בד הטול בשיתוף הפעולה החדש של H&M X Giambattista Valli. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בין ג׳יאמבטיסטיה לH&M, שבו הדוגמנית קיילי ג׳נר מובילה את קמפיין ההוט קוטור. פריטים כמו שמלות קצפת נפוחות ושכבות של טול מאפיינים את הקולקציה והם ללא ספק בעלי הצהרה אופנתית שמושכת את העין! 

   

Capes

טרנד נוסף הוא שכמיות. השכמיות אף פעם לא הלכו לשום מקום אבל החורף הן פופולריות יותר מתמיד. הן נראו אצל כל המעצבים הכי נחשקים (Miu Miu, Balmain, Celine, Etro ,JW Anderson) והן מתאימות ליום, לערב ולעבודה. הן נחשבות כאלגנטיות, מחממות וקלאסיות ומהוות תוספת נהדרת לארון הבגדים שלך. 

     

 

Puffy Headband Trend

אחד הטרנדים שאני הכי אוהבת הוא טרנד הקשתות הנפוחות. טרנד הקשתות בעלי הגימור המנופח כבש את כל הרשת ואת כל הפאשניסטיות ברחבי העולם, וגם בחורף הקרוב הוא לא הולך לעזוב אותנו. ההשראה לאביזרי השיער מגיעה מאופנת הרטרו והן לגמרי ישדרגו לך את הלוק. 

White Boots

טרנד נוסף שהופיע לראשונה בNYFW הוא המגפיים הלבנים. המגפיים הלבנים פקדו את כל התצוגות של שבוע האופנה בניו יורק. הם מביאים עימם מראה מרענן, ורסטילי וחדשני, שמשתווה למגף השחור הקלאסי שכל אחת חייבת בארון שלה. הם מהווים השקעה בטוחה ומסוגננת ומתאימים לכל לוק שתלבשי, החל מג׳נסים, שמלות, ועד לחצאיות מידי. כבר רכשת לך אחד? 

Punk Spirit

פאנק הוא טרנד המסמל את רוח המרד שנראה אצל מעצבים רבים למשל, Alexander McQueen והצבעים הבולטים בו הם צבעים נועזים כמו שחור, אדום, שחור-לבן, כחול וסגול. הטרנד שם דגש על פריטי עור ומתאפיין במגפיים שחורים ומגושמים, בלייזרים, מכנסי עור צמודים ושמלות משובצות. מה דעתך? 

Cozy Bags

את טרנד תיקי הפרווה את הולכת לראות בכל מקום העונה. ההשראה לטרנד מגיעה ממעצבי העל Prada, Max Mara, Fendi והטקסטורה שלהם כל כך נעימה, פרוותית וחמימה ואני באופן אישית שוקלת לאמץ לי אחד כזה. 

Beige color

הטרנד האחרון לפוסט הוא בחירת הצבע של העונה. הצבע של החורף הוא לחלוטין צבע בג׳ ומשפחתו: חום, חאקי וניוד. הבג׳ תמיד היה צבע בעל נוכחות, בכל הזמנים, בכל העונות ובכל מקום. כל אחת מאיתנו צריכה את הצבע הזה במלתחה שלה ועל פי התחזיות הוא הצבע הבולט של החורף. על מנת להתקדם צעד אחד קדימה במגמה החמה, נסי ליצור לעצמך טוטאל לוק בג׳ שיעניק לך מראה מתוחכם, קלאסי וטרנדי! 

 

גם את מחכה לחורף כמוני? לאיזה טרנד מהרשימה הכי התחברת? 

שתפי אותי בתגובות,

מקווה מאוד שאהבת את הפוסט! 

ניפגש בפוסט הבא, 

Dorin

 

 

Share:

10 Comments

  1. נובמבר 5, 2019 / 8:13 am

    פוסט מעולה! הכי התחברתי לטרנד השכמיות 😍

    • דורין
      מאת
      נובמבר 5, 2019 / 8:36 am

      תודה רבה אהובה! ואו אין על שכמיות!

  2. נובמבר 5, 2019 / 8:25 am

    פוסט מעורר השראה ושיקי ברמות! תודה 🙏💜

    • דורין
      מאת
      נובמבר 5, 2019 / 8:36 am

      תודה רבה רבה גילי! איזה כייף

  3. נובמבר 5, 2019 / 8:27 am

    מהמם! רק שגיע כבר

    • דורין
      מאת
      נובמבר 5, 2019 / 8:36 am

      שיגיע כמה שיותר מהר! תודה דנית אהובה

  4. נובמבר 5, 2019 / 9:05 am

    פוסט מצוין! בדיוק הולכת לאסוף מגפיים לבנים שהזמנתי מאסוס

    • דורין
      מאת
      נובמבר 11, 2019 / 9:02 am

      תודה שלי מהממת! תתחדשי 🙂

  5. נובמבר 8, 2019 / 7:34 am

    פוסט מעולה, הוספת לי הרבה מידע לגבי הטרנדים הנוכחים! 🙂

    • דורין
      מאת
      נובמבר 11, 2019 / 9:02 am

      תודה רבה אהובה! שמחה מאוד