פריטי הלבוש האהובים עליי כשחם בחוץ

מזג האוויר הלוהט בקיץ דורש מאיתנו מאמץ ומחשבה רבה להתלבש באופן נכון, ראוי ומסוגנן. כשאני תמיד ניגשת לארון, חשוב לי להיראות אלגנטית ולבחור בפריטי לבוש שאני אוהבת, ובאותה מידה להתאים את שילוב הבגדים למזג האוויר החם שפוקד אותנו בחוץ. היום אני חולקת איתך את בגדי הקיץ המועדפים עליי בתקופה האחרונה, וכיצד ניתן לשמור על עצמך גם כאשר הטמפרטורות בחוץ גבוהות בחודשי יולי- אוגוסט? מתחילים 🙂 

 

Natural Fabric Skirts- חצאיות מבדים נעימים 

חצאיות הן אחד הפריטים הכי אסטרטגיים בארון שלנו. למה, את שואלת? מכיוןן שהן קיימות במגוון גזרות שונות, הן מצליחות ״לטשטש״ איזורים מסוימים, וכך ניתן להתאים אותן לכל מבנה גוף, ובצורה נכונה ומחמיאה.  גזרת A, עיפרון, מידי או מיני החצאית מושלמת לכל אירוע, לכל זמן ולכל אחת. היתרון הגדול של החצאית הוא הנוחות שלה, והיא מתאימה לנשים רזות וגם לנשים יותר מלאות. בקיץ, נסי להיצמד לחצאיות, ובכלל, לבגדים בצבעים בהירים יותר כמו לבנים ונייטרלים, ופחות לצבעים כהים ושחורים שמושכים את אור השמש. בלוק הבא, בחרתי ללבוש חצאית מידי בגזרה רופפת עם כפתורים לכל האורך, שילבתי לה חולצת בטן קרופ טופ בעלת צבעים רכים וקייצים ואיך לא, הוספתי תיק קש שימושי עם עיטורי פרחים. מה דעתך? 

 :Outfit Details

Skirt by Mango, Top by H&m, Bag by Ian

 

Floral Dresses – שמלות פרחוניות וקלילות 

שמלות הן הפתרון המושלם והן תמיד עובדות בקיץ. בגזרה קצרה, מידי או ארוכה, זה לא באמת משנה – הן כייפיות, אווריריות ומחמיאות לכל מידה. כשאומרים את המילה ״קיץ״ האסוציאציה הראשונה שעולה לי היא שמלות פרחוניות. שמלות פרחוניות הן לא טרנד חולף והן תמיד יהיו רלוונטיות בכל קיץ. בנוסף, אני ממליצה לבחור בבדים קלילים כמו לדוגמא, בדי פישתן וכותנה שעובדים מצויין עם החום. אני רכשתי את שמלת השכבות הפרחונית הזו מ- Top Shop, ולגמרי התאהבתי בה. היא בעלת אורך מקסי, וי עמוק, וגב חשוף והיא כל כך נעימה וקלאסית! כדי לתת מראה יותר מתוחכם, הוספתי אקססורייז כמו משקפי שמש, עגילי סטייטמנט ונעלי עקב טרנדיות בצבע לבן.

: Outfit details

Dress by Top Shop, Shoes & Earrings by Reserved 

 

Straw bags – תיקי קש מגוונים 

אני אוהבת להחליף את תיקי העור הכבדים והחורפיים בתיקי קש, שמתאימים בדיוק למזג האוויר החם. אני מעריצה של תיקי קש, אני חושבת שהם מושלמים ליומיום וגם לים. בשגרת היום אני ממליצה לבחור בתיקים קטנים וססגוניים יותר, ואילו לים כדאי לך לרכוש תיקים גדולים ומרווחים, שהם אידיאלים להכניס בהם את כל פריטי החוף שלך. 

:Outfit Details 

Swimsuit by H&M, Straw bag by Castro 

 

Wear Sandals – סדנלים פתוחים 
בקיץ אני מעדיפה לנעול סנדלים פתוחים, על מנת להזרים את האוויר לכפות הרגליים, וכך לשמור על הטיפוח שלהם. אם את לא חובבת סנדלים, אני ממליצה לך לנעול נעליים מחומרים נושמים ועשויים מבד, למשל, נעלי אספרדילים. הן בעלות סוליית חבל והכי קלאסיות שיש כבר כמה עונות. בנוסף, הימנעי ככל האפשר מגומי ועור הגורמים לרגליים להתנפח ונותנים תחושה לא נעימה.

Beauty and Grooming – יופי וטיפוח 

ודאי שאת משתמשת במקדם הגנה עם SPF גבוה, בייחוד כשאת נמצאת בשמש. אני אישית לא מרבה להתאפר הרבה בקיץ כי מספיק חם בחוץ. לטעמי, האיפור נוטע להימרח, הוא סותם את נקבוביות ומקשה על העור שלנו לנשום. במזג האוויר חם השתמשי במוצרים כמה שיותר טבעיים, קלים ועמידים. בזמן האחרון, שגרת האיפור שלי כוללת מייקאפ קל של בובי בראון, צלליות בהירות בגוונים ניודים Soft Glam של אנסטסיה בוורלי הילס, מסקרה של מייבלין, סומק של Too faced ואודם ורוד בהיר. 

Pearl Accessories – אביזרי פנינים 

נוכחותו של טרנד אביזרי הפנינים, הצדפים ושרשאות הזהב ממשיך לכבוש את עולם האופנה, ואני הוספתי לעצמי עוד כמה אקססורייז קסומים לאוסף הפרטי שלי. תכשיטי הפנינים האלו נעשו כל כך פופולארים בתקופה האחרונה, שאין מצב שאת מגוללת בפיד האינסטגרם מבלי להבחין בכך. אני משתדלת לענוד תכשיטים עדינים בחודשי הקיץ, כאלה שלא נדבקים על העור ולא מוסיפים עוד חום לגוף. הם לגמרי מרימים כל לוק בכמה דרגות ונראים נפלא עם כל מראה – הכי אלגנטי ונשי! 

:Details

Bag by Zara

Pearl pins by Reserved  

 

אלה היו הטיפים שלי לשמירה על עצמך במראה שיקי ובסטייל גם כשלוהט בחוץ! 

ספרי לי איזה טיפ מועדף עלייך?

ניפגש בפוסט הבא, 

נשיקות,

Dorin 

 

 

Share:

10 Comments

  1. אוגוסט 27, 2019 / 7:12 am

    אהבתי מאוד! מתחברת לסגנון הנשי-קליל הזה 😍

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 27, 2019 / 8:06 am

      תודה תמר אהובה! אין על הסגנון הקלאסי!

  2. אוגוסט 27, 2019 / 7:20 am

    אהבתי את השמלה הפרחונית 😍 היא נראית כל כך יפה, קלילה ונוחה. פתרון מעולה ללבוש יום יומי לא מתאמץ!!!

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 27, 2019 / 8:07 am

      תודה רבה בובה! אני התאהבתי בה מיידית, איך שראיתי אותה על הקולב בחנות. לגמרי פתרון מעולה :-*

  3. אוגוסט 27, 2019 / 11:57 am

    יופי של פוסט! אהבתי את הלוקים, הלוקיישנים, הפילטר המגניב ואת הטיפים שלך(:

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 27, 2019 / 4:45 pm

      תודה מהממת! כייף גדול!

  4. אוגוסט 27, 2019 / 6:19 pm

    אני ממש מתקשה לשמור על שיק בחום הזה! פוסט מהמם!

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 27, 2019 / 6:27 pm

      אני מבינה אותך ממש! יש לי המון ימים שפשוט בא לי רק ״לזרוק״ על עצמי משהו קצר וקל ולצאת…נחכה לבואו של הסתיו! 🙂

  5. אוגוסט 28, 2019 / 11:16 am

    מושלם! כל כך קשה להתלבש בחום הזה! אהבתי ממש את ההמלצות 🙂

    • אוגוסט 28, 2019 / 11:19 am

      תודה רבה נועה יקירה! צודקת בהחלט!