כל המקומות שאת חייבת להכיר בחופשה בים המלח, ישראל

ים המלח, המקום הנמוך ביותר בעולם, ואחד מפלאי הטבע והתבל שיש לארצנו הקטנטונת להציע. ים המלח הוא מקור המים המלוח ביותר בכדור הארץ, הוא עשיר במינרלים ובמלחים, יופי ורוגע בלתי פוסק. כשחיפשנו חופשה זוגית בארץ, ידענו בוודאות שאנחנו בעד סופ״ש רגוע, שקט ושלו, ולכן ולא היה לנו ספק שים המלח הוא המקום האידיאלי עבורנו. הפוסט היום מוקדש כולו לחופשה שלי בים המלח, כולל המלצות חמות לאטרקציות ולמקומות שניתן לטייל בהם כשאת נמצאת באיזור. 

?Where to Stay in the Dead Sea – איפה ללון בים המלח? 

בחירת מלון טוב היא ההחלטה הכי חשובה בחופשת בטן גב, ובמיוחד במקום שהבסיס שלו שקט ורגוע כמו ים המלח. בחרנו במלון ישרוטל גנים ים המלח, הממוקם שתי דקות הליכה מהים ומהקניון ומציע טיפולי ספא מפנקים, שתי בריכות שחייה ואווירה נעימה ולא המונית. כבר בהגעתנו למלון, זכינו לטיפול מסור וקיבלו את פנינו בחיוך ובשתייה קרה ומרעננת. בתור אחת שיש לה זיקה לעולם עיצוב הפנים, והסטיילינג, מצאתי שהוא מועצב בדיוק לפי טעמי, ברמה קפדנית גבוהה, מודרנית וחדשנית. דבר שני, היחס של הצוות המלון היה מאוד אדיב, שירותי ומכבד. הצוות קיבל אותנו מיידית בלי להמתין יותר מידי והחדר היה נקי, מאורגנן ופנה לנוף הפנורמי של ים המלח. ומה עם האוכל? במהלך השלושה ימים, ארוחת הבוקר וארוחת הערב היו מפנקות, טעימות ועשירות בשפע אדיר של מאכלים טעימים. ארוחת הבוקר כללה חביתות לפי בחירה אישית, מגוון רחב של סלטים וירקות, לחמים ומאפים, פשטידות, גבינות, פנקייקים בהכנה במקום, ריבות ושלל של קינוחים: עוגות גבינה, מוס שוקולד, שטרודל תפוחים, פירות טריים ועוד. גם ארוחת הערב הייתה מפנקת באותה מידה, התפריט שלה כלל בשרים מובחרים, דגים, מרקים, סלטים טריים ובריאים, לחמים, משקאות תוססים ומיצים, קינוחים מתוקים ועוד. 

The Breakfast of Isrotel Ganim Hotel 

Spa & Treats 

בנוסף, שירותי המלון מציעים עיסויי ספא מפנקים, וחדרי טיפול נעימים ואסתטיים. אני באופן אישי, בחרתי בעיסוי שבדי קלאסי שכלל גם טיפול רפלקסולוגי (התמקדות ברגליים) הנמשך 50 דקות. העיסוי הקלאסי מתמקד בהרפיית השרירים, הפחתת לחצים, הירגעות והרגשה משוחררת יותר. לאחר הטיפול, נכנסנו לחדרי מנוחה שקטים, ונהנו מחליטת תה קר עם תוספות לבחירה של קינמון, נענע ולימון לצד שוקולדים ועוגיות מתוקות. בצמוד לחדרי המנוחה, ניתן להתארח בבריכה המקורה, ג׳קוזי, סאונה מלוחה, בריכת מלחים וחדר כושר. שווה. 

Decor

העיצוב במלון ״גנים״, שם דגש על עיצוב אורבני אל מול רכות וטבעיות. פלטת הצבעים במלון מורכבת מארבעה צבעים עיקריים:  חום, באג׳, אפור ושילוב של כסף וזהב. בכללי, יש תחושה של אווירה חמימה, בייתית, עכשווית וצעירה עם נגיעות של יוקרה ושיק שמספקים חוויה כייפית ויוצאת דופן! 

 

?What to do – מה לעשות? 

לצוף בים המלח – Float on the Dead Sea: חוף עין בוקק הוא החוף המרכזי באיזור המלונות בים המלח. אחת החוויות הייחודיות לים המלח, היא היכולת שלנו לצוף על פני המים, בגלל הריכוז הגבוה של המלחים בים. אני ממליצה לך להימרח בבוץ השחור הטבעי, להביא עיתון אופנתי או ספר אהוב, להירגע, ליהנות ולא לשכוח להצטלם. אין ספק שכל אחת מאיתנו חייבת לנסות! 

טיפ קטן לחובבות הצילום: באיזור עין בוקק, בכיוון מלון ״הרודס״, יש המון טקסטורות של גבישי מלח ציוריים במים המצטלמים נהדר -שווה לעצור, לצלם ולהצטלם! אני גיליתי את זה בסוף הטיול, בחזרה הביתה, והייתי חייבת לחלוק את ההמלצה הזאת. 

עץ ים המלח – The Dead Sea Tree: ישנה אטרקציה ייחודית ואתגרית הנקראת ״עץ ים המלח״. באמצע ים המלח, נמצא אי מלח שבו צמח עץ בודד, כן כן, אני לא צוחקת. מאחורי העץ הבודד עומד אדם בשם עמירם דורה, מערד, והוא זה שהוביל את אחת התמונות המרהיבות, המיוחדות והמפורסמות בעולם. על מנת להגיע לעץ הבודד, צריך להחנות את הרכב ליד מלון הרודס, לשחות או לקחת סירת מנוע שתוביל אותך למקום. מומלץ למי שאוהבת אתגרים.  😉 

שייט בים המלח – Cruise to the Dead Sea: הרבה לא יודעים, אבל ישנה אטרקציה של שייט ייחודי בים המלח. במהלך השייט ניתן לראות פסלי מלח, פניני מלח וגבישים. הסיור מתאים לחובבי צילום, תיירים, משפחות, זוגות, חובבי טבע ועוד. מומלץ בחום! 

שמורת עין גדי – Ein Gedi: שמורת טבע מהממת ביופייה, ומהווה פתרון נהדר אם נמצאת באזור ים המלח יותר מיום אחד. המקום כולו מוקף בצמחייה ירוקה, שבילים, מפלים מרעננים ובריכות שחייה טבעיות. בנוסף לאלו, בעין גדי ניתן לראות את הנוף המרהיב ביותר של ים המלח מלמעלה! 

מצדה – Masada: האתר שמתקשר אוטומטית לים המלח הוא מצדה. הר מצדה הוא אתר מורשת לאומי, היסטורי ובעל נוף מדברי עוצר נשימה בהרי יהודה. המקום מאורגן, מטופח ומסודר למבקרים ולתיירים, וישנה אופציה לעלות לרכבל ל״שביל הנחש״, שנמצא בפסגת ההר, ולהנות מהאווירה הקסומה ומהנוף המרשים שבו! 

    

: I Am Wearing 

Shirt & bag by Zara, Skirt by Mango, Shoes & Hair accessorize by Reserved

 

 

אהבת את הפוסט? מצאת שהוא מועיל לך? 

אשמח אם תשתפי אותו לעוד חברות שיהנו ממנו 🙂 

ניפגש בפוסט הבא, 

Dorin

 

Share:

12 Comments

  1. אוגוסט 20, 2019 / 10:30 am

    איזה תמונות מקסימות.
    חידשת לי בנוגע לשייט. תודה!

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 20, 2019 / 2:14 pm

      תודה רבה שיר אהובה!

  2. שירה
    אוגוסט 20, 2019 / 2:54 pm

    נשמע מעולה! עשית חשק לנסוע לשם לחופש…

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 20, 2019 / 3:21 pm

      תודה רבה שירה! האמת שכן, ממש כייף שם!

  3. אוגוסט 20, 2019 / 3:28 pm

    מושלם ומפתיע מאוד! הכי לא מה שחשבתי על ים המלח…

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 20, 2019 / 3:59 pm

      משום מה הרבה חושבים על ים המלח כמקום לא אטרקטיבי ומשעמם, אבל באמת שיש שם משהו קסום לנפש, מרגיע ומהנה! שמחה שאהבת יקירה!

  4. אוגוסט 20, 2019 / 3:40 pm

    תודה על הפוסט! לא ידעתי שיש כל כך הרבה מה לעשות בים המלח…

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 20, 2019 / 3:59 pm

      תודה על התגובה רוני! לגמרי יש מה לעשות! שווה לבקר שם!

  5. אוגוסט 21, 2019 / 5:44 am

    פוסט מעולה עם תמונות יפיפיות!

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 21, 2019 / 5:27 pm

      תודה רבה רבה! כייף גדול

  6. אוגוסט 21, 2019 / 11:45 am

    נראית חופשה מדהימה ואיזה תמונות!

    • דורין
      מאת
      אוגוסט 21, 2019 / 5:28 pm

      תודה רבה רבה! נשיקות