אופנה פריזאית ואלגנטית בישראל | הכירי את המעצבת אלה לוי

 

שיק נקי, קלאסי ומנימליסטי: כך בדיוק ניתן לתאר את הלך הרוח של המותג ״אלה לוי״ – מעצבת ישראלית שמוכיחה שסטייל לא מתאמץ הוא לגמרי הדבר הכי מדויק 

היום אני רוצה לספר לכן על מעצבת ישראלית ותיקה בשם אלה לוי. את אלה הכרתי ממש במקרה דרך האינסטגרם, כאשר היא אהבה את הסטייל ואת צורת ההגשה שלי, ובאותה מידה אני אהבתי את הקו העיצובי, הקלאסי והנקי שלה. כשנפגשנו לראשונה בחנות שלה ברחוב מונטיפיורי, היה בינינו חיבור מיידי. אלה קיבלה אותי בנעימות ובחמימות, וסיפרה לי על ההיסטוריה שלה כמעצבת, ועל הקווים המנחים אותה בתהליך העיצוב והייצור של הבייבי שלה. כשחשבתי על הפקת האופנה, לסטיילינג שבחרנו יחד, היה לי חשוב לבטא את הסגנון והנטייה של המותג, ולכן בחרתי בלוקיישיין של שדה חקלאי פתוח, המשקף אווירה אותנטית, פשוטה, רגועה והכי טבעית שיש, והנה לפניכן התוצאה. 

 

ההיסטוריה של המותג 

המותג של אלה הוקם לפני כ-7 שנים מתוך רצון ליצור מלתחה נשית, חזקה ועל זמנית, שאינה תלויה בטרנדים ואופנות משתנות. המותג של אלה שם דגש על תהליך העיצוב ופיתוח הגזרות, המביא לידי ביטוי את עולמות התוכן וההשראה שלה, החל מאופנת הפאנק של שנות השמונים והתשעים, אייקוני מוזיקה נשיים דוגמת פטי סמית׳ ושרלוט גיזנבורג, שמהוות עבורה מקור השראה גדול לאופנה שמביאה את כל אותם מפגשים לכדי פריטים קלאסיים, נשיים ואדג׳ים. כשהתחילה את דרכה בעולם האופנה, עבדה יחד עם המעצב האגדי ויוי באליש, העצימה את נסיונה והתפתחה רבות בתחום. אלה סיפרה לי שמאז שהיא זוכרת את עצמה מגיל קטן, אופנה ואומנות היו חלק ניכר מליבה, ובעיניה מדובר באהבה שלא תיפסק לעולם. 

 

עיצוב מינימליסטי ססגוני ומוקפד 

בתור אחת שחיה את עולם הסטיילינג והאופנה, מיד כשנכנסתי לסטודיו של אלה, הבנתי כי מדובר ביצירת אומנות אירופאית וקלאסית ששמה דגש על הפרטים הקטנים. הסגנון העיצובי שמנחה את אלה מתבסס על הזרם המינימליסטי, ומתאפיין בבדים נקיים, מיוחדים ומדויקים להפליא, ועם זאת מאוד עשירים – מה שנקרא “Less is More”. בנוסף, הייחודיות של המותג מתבטאת בתחכום של הדגשת קו מותניים,  והיא כוללת חיתוכים גאומטריים אי-סמטריים, שהם הדבר הכי חם בתעשיית האופנה כיום! בסטודיו שלה ניתן למצוא מגוון פריטי אופנה שיחמיאו לכל מבנה גוף, החל משמלות מקסי, מידי ומיני, חצאיות, חליפות, חולצות ואוברולים. מעבר לכך, אלה כבר הספיקה להלביש את הסלבריטאיות הכי נחשקות בארצנו כמו קורין גדענון, דפנה לוסטינג, לאה שנירר, יובל שרף, קרן מור ועוד. 

I am wearing a total look by Ella Levy, Shoes by Zara

את הסטודיו של ״אלה לוי״ ניתן למצוא ברחוב מונטיפיורי 25, בצמוד להוטל מונטיפיורי ובאתר ellalevy.com הכולל שליחויות עד הבית. 

תודה שקראתן וניפגש בפוסט הבא, 

Dorin

 

Share:

8 Comments

  1. מאי 12, 2020 / 7:05 am

    זה הסגנון שאני הכי אוהבת, פשוט, קלאסי שלא חולף עם הזמן, מקסים 😍

    • דורין
      מאת
      מאי 13, 2020 / 8:00 am

      לגמרי, חייבת לציין שגם אני! תודה רבה 🙂

    • דורין
      מאת
      מאי 13, 2020 / 8:01 am

      האופנה של אלה הכי פריזאית שיש – וזו הסיבה שהיא הקסימה אותי! גם אני אהבתי את החליפת פליסה השחורה :-*

  2. חוה לוי - בלוגרית פנאי וצרכנות נבונה
    מאי 12, 2020 / 9:55 am

    מאוד מקורי, מעריכה מאוד ומעודדת יצרנים ישראליים. אקפוץ לבקר בחנות. תודה.

    • דורין
      מאת
      מאי 13, 2020 / 8:01 am

      תודה חווה! אין על אופנה ישראלית. ממליצה בחום לבקר בחנות של אלה!

  3. מאי 14, 2020 / 4:41 pm

    איזה תמונות מהממות צירפת לפוסט הזה!!!

    • דורין
      מאת
      מאי 19, 2020 / 9:21 am

      תודה רומי! נשיקות