בחרי לעצמך את הניחוח הייחודי שלך: אוסף הניחוחות שלי | ג׳ו מלון לונדון

 

 

היי אהובה מה שלומך? הרבה זמן לא הייתי כאן, והאמת שהתגעגעתי מאוד לצלם, ליצור, לכתוב ולערוך פוסטים כאן בבלוג. ימים לא פשוטים עוברים על כולנו בצל התפשטות וירוס הקורונה, ובדיוק בשביל זה החלטתי שזה הזמן המדויק לעשות פסק זמן מרוטינת החדשות המייגעת. היום אני רוצה להקדיש את הפוסט לריחות המיוחדים והייחודיים של המותג ״ג׳ו מלון לונדון.״ הריח הוא אחד מן החושים הכי חזקים שלנו, הקשורים לזיכרון. כמה פעמים קרה לך שהריחת ניחוח מסוים, והוא העלה בך זיכרונות מהילדות ומהעבר שלך? לי באופן אישי זה קרה המון פעמים. במשך השנים, רכשתי בשמים של מותגים שונים ומגוונים, אך מעולם לא מצאתי ניחוח ספציפי שהגדיר אותי, עד שהכרתי את ג׳ו מלון – שהעלה בי רגעים טובים וחלומיים, ומאז הרצון שלי לרכוש ממנו רק הולך וגובר. אם בא לך לראות את אוסף הבשמים שלי, כולל המלצות לשילובי ניחוחות אינדיבידואליים שונים, את מוזמנת להמשיך לקרוא את הפוסט! 

 

 

About Jo Malone 

אז לפני הכל, אני רוצה לספר לך מעט על היסטוריית המותג. ג׳ו מלון הוא מותג בישום ונרות ריחניים, אשר מגיע אלינו מלונדון, בריטניה. המותג נוסד על ידי ג׳ואן מלון בשנת 1983, הוא שייך למשפחת אסתי לאודר, וקיים במדינות רבות ברחבי העולם. המותג ידוע בזכות בשמי נישה ייחודיים, קרמים ומוצרי יוקרה לגוף, לאמבטייה ולבית. ההשראה לניחוחות מגיעה מהחיים בבריטניה, ומאחורי כל ניחוח, עומד סיפור אישי. הבשמים נוצרים ממגוון עשיר של פירות, ירקות, פרחים, תמציות המעניקים תחושה של ניחוחות מלכותיים, פרשיות וניקיון ואפשרויות הבחירה הן לגמרי אינסופיות. אחד הדברים שמייחדים את ג׳ו מלון הוא שילוב ניחוחות. למי שלא יודעת, הכל התחיל בשכונת היוקרה מרליבון בלונדון, וג׳ואן מלון הייתה החלוצה בתחום של שילוב הניחוחות, היא יצרה את הניחוח שלה בעזרת הרעיון שכמה ריחות יתאחדו טוב יחד. בעצם, כל אחת יכולה לגשת לחנות ולבחור את הניחוח האהוב עליה, וליצור לעצמה את הניחוח הייחודי שלה. 

 

 

My Jo Malone Collection

אני רוצה לספר לך קודם כל איך הכל התחיל. למי שלא יודעת, מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד התחברתי ונמשכתי לכל הקשור לתחומי העיצוב, הסטיילינג, הטיפוח  והאופנה (וזאת הסיבה העיקרית שהקמתי את הבלוג). שמעתי על המותג לפני כמה שנים טובות, כשנחת לראשונה בארץ בקניון ״רמת אביב״. אני מודה שבהתחלה, לא ייחסתי לו יותר מידי חשיבות ותשומת לב, עד שהתחלתי להכיר אותו קצת יותר לעומק ומקרוב (בזכות התודעה של הבלוגריות הישראליות והבינלאומיות). לאחר שנחשפתי אליו ברשתות החברתיות, החלטתי שאני חייבת לבקר בחנויות ולבדוק על מה ״הבאז׳״. בשיא הכנות, ברגע הראשון שדרכתי בחנות – התאהבתי. נתחיל מכך שלדעתי, יש משהו בג׳ו מלון, שמשדר משהו נורא אלגנטי, יוקרתי, נקי ומרגיע. אני תופסת את זה כמעין אורח חיים אירופאי בריטי קלאסי. מעבר לכך, הפן העיצובי הבריטי הפעיל עליי את קסמיו. העיצוב מאוד מנימליסטי, מוקפד, אלגנטי ובעל פלטת גוונים מדויקת: שחור, באג׳ ולבן. נוסיף לכל אלה, את הגורם החשוב ביותר -הריח הייחודי ושילובי הניחוחות המפתיעים שניתן ליצור.  אז…את מוכנה להתחיל בסקירת המועדפים האישית שלי?  

  • Peony & Blush Suede Cologne: ״תמצית הקסם״ של ג׳ו מלון, ואחד מן הריחות הכי קלאסיים ופופלאריים של המותג. הניחוח מאוד מרענן ופרחוני, הוא מיוצר מתווים של פרחי פאוני או בשמם השני, אדמוניתיים. מי שאוהבת ניחוחות פרחוניים עדינים ולא מתוקים מידי, זהו הניחוח השמיימי עבורה! אני רכשתי את הבושם לראשונה בברלין והוא המועדף עליי, אפילו הייתי מרחיקה לכת לומר שזה הניחוח הטוב ביותר בכל החנות! בדרך כלל, אני משלבת את הניחוח של Peony Blush יחד עם English Pear והתוצאה מדהימה. 
  • Nectarine Blossom & Honey Cologne: הניחוח הבא, הוא פירותי, מתוק ומרענן והוא מורכב מתערובת של פירות: נקטרינה עסיסית, אפרסק, ופרחי אביב עדינים, בשילוב דבש טהור. זו הייתה הרכישה השנייה שלי מג׳ו מלון. בחרתי את הניחוח ״בעיוורון״ מוחלט מהאתר, וביקשתי מבן זוגי שירכוש לי אותו בחו״ל, ומסתבר שקלעתי לא רע בכלל. יש בו את כל המרכיבים המרעננים, הוא דומיננטי, מתקתק ונשאר לכל היום. 

    

  • Orange Blossom Body Creme: ריח נוסף שרכשתי והוספתי לקולקציה שלי, הוא קרם גוף בריח פריחת התפוז. הריח בא לידי ביטוי בניחוח מתוק, אלגנטי, נשי ועשיר. תווי הניחוח העליונים הם: קלמנטינה, זרעי קקאו ותמצית ירוקה. תווי האמצע הם: פרחי התפוז. תו הבסיס הוא פרח הלילך. אני מתחברת לריח, עם זאת בעיניי, יש טובים ממנו. 
  • English pear & freesia Body Creme: ניחוח סתווי, נקי ומקסים, שמשלב רעננות של אגסים, עם תווים פרחוניים. קרם הגוף מספק לחות נהדרת לעור, והוא נשאר לזמן ארוך. בנוסף, הוא משתלב נהדר כמעט עם כל ניחוח, ואני מאמינה שזו דרך נהדרת להתחיל לבנות איתו אוסף של ג׳ו מלון. 
  • Lime Basil & Mandarin Body Cream: ניחוח החתימה והדגל של החברה, ואני לגמרי אובססיבית אליו. לניחוח יש איכות תוססת, ומלאת חיים שגורמת לי להרגיש אנרגיה חיובית והעצמה נשית. מעבר לכך, קראתי שקייט מידלטון, הנסיכה האצילית והעדינה, השתמשה בו ביום חתונתה – שזה די אומר הכל. המלצה לשילוב שאני מאוד אוהבת: Lime Basil & Mandarin ו Nectarine Blossom & Honey Cologne משתלבים נהדר יחד! 
  • Wood Sage & Sea Salt Cologne Body Creme: הניחוח האחרון בסדרה מתאים לשני המינים, והוא מתבסס על ניחוח מלח הים והמינרליים. גם כאן מדובר בניחוח נפלא, חושני ורענן. הוא מאוד ייחודי, ויש לו ריח של חופשה על מול החוף, עם נגיעות שמשיות. הוא בעל תווים מלוחים, מתאים מצוין לעונת האביב הקרבה ואני בטוחה שתאהבי אותו!  

 

כמובן שקיימים עוד אינספור ריחות ושילובים מצוינים של המותג, אך אני בחרתי לכתוב על מוצרים שאני רכשתי ומתוך הניסיון האישי שלי. 

 

ביקרת כבר בחנויות של ג׳ו מלון? אם כן, שתפי אותי מהו הניחוח האהוב עלייך? 

מאחלת לך בריאות ובשורות טובות, 

Dorin

 

Share:

8 Comments

  1. מרץ 17, 2020 / 8:43 am

    אני אוהבת את הריחות של גו מלון, הם מאוד מיוחדים, יש לי כמה בשמים מהם, אבל לצערי הם לא מחזיקים עליי מעמד יותר משעה -שעתיים.

    • דורין
      מאת
      מרץ 17, 2020 / 5:25 pm

      הם באמת מיוחדים ויוקרתיים. אני מבינה מה את אומרת, אולי כדאי לך לבחור בריחות הדומינטיים שלהם ולשלב כמה יחד.

  2. טל
    מרץ 17, 2020 / 9:14 am

    נשמע ממש מרענן 🙂
    תודה לך

    • דורין
      מאת
      מרץ 17, 2020 / 5:26 pm

      תודה רבה טל יקירה!

  3. מרץ 17, 2020 / 9:24 am

    מהמם! אני ממש מכורה לריחות ובשמים ומשתמשת בvelvet rose a duo cologne intense ועכשיו עשית לי חשק להתחדש! ☺️

    • דורין
      מאת
      מרץ 17, 2020 / 5:14 pm

      תודה מורוש! נשמע מהמם, האמת שאת עשית לי חשק להתחדש 😉

  4. מרץ 17, 2020 / 5:09 pm

    בזכותך נפתחתי לעוד אופציות. איזה כיף. תודה רבה💜

    • דורין
      מאת
      מרץ 17, 2020 / 5:14 pm

      איזה כייף, תודה נילי! נשיקות