איך להתלבש קז׳ואל, נוח ובסטייל?

אחת ההגדרות למילה ״קזו׳אל״ היא לבוש לא רשמי, יומיומי ובסיסי הגורם לאדם להתלבש בצורה נינוחה ורגועה. אני חושבת שאנחנו הנשים די דומות אחת לשנייה במובן הזה- כולנו רוצות להראות אלגנטיות, יפות ומסגוננות, מבלי להקריב את הנוחות שלנו יותר מידי. בעיני, קוד הלבוש הזה תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות, והוא מתאים לכל כך הרבה סגנונות וסוגי אירועים. המטרה העיקרית היא לשמור על הנוחות שלך ועדיין להיראות נכונה ובסטייל. אז היום בפוסט אני חולקת איתכן שני לוקים נבחרים, שמבוססים על אופנה יומיומית, נקייה אבל עדיין עם אמירה מתוחכמת ושיקית. שנתחיל? 

Look One

הלוק הראשון הוא לוק קליל, נוח עם מעט נגיעות ״סטריט סטייל״ שכל אחת יכולה להרכיב בקלי קלות. בחרתי ללבוש חולצת בטן עם הדפס של נקודות שחורות, שילבתי לה מכנס בצבע ורוד עתיק, ולהשלמת המראה, הוספתי ג׳קט ג׳ינס קלאסי ותיק קש טרנדי. אגב, אם עדיין לא הוצאתן את תיקי הקש שלכן מהארון כדאי שתתחילו לעשות זאת – הם לגמרי ממשיכים איתנו לקיץ, ואני אישית אוהבת אותם בכל צבע, צורה וגודל! 

:I am wearing

Shirt: Zara

Pants: Reserved 

Shoes: Bershka

Bag: Golf

Look Two

הלוק השני כולל גם מאפיינים בסיסיים, ויש בו שילוב של פריטים נוחים וקלאסיים, המתאימים בדיוק למזג האוויר החם בארץ. בלוק הזה, עשיתי שימוש רב בדנים, אני מוצאת שיש בהם משהו מאוד נונשלנטי, פרקטי ולא מתאמץ והם פשוט מתאימים להכל! אז לבשתי חצאית ג׳ינס קצרה, שילבתי לה חולצת פרחים נעימה, ״זרקתי על עצמי״ ג׳קט ג׳ינס ונעלתי נעלי סירה בצבע חום. 

 

:I am wearing 

Shirt: Bershka

Skirt: H&M

Jacket: Mango

Shoes: Mango

 

אז מה אתן חושבות על הסגנון הקז׳ואל והנוח? אתן מתחברות אליו? 

אני ממש מקווה שניהנתן וקיבלתן השראה מהפוסט, אשמח אם תשתפו אותו לעוד חברים! 

נשיקות, 

Dorin

 

Share:

6 Comments

  1. מאי 15, 2019 / 4:54 pm

    אהבתי את הסטייל והתמונות ממש!

    • דורין
      מאת
      מאי 16, 2019 / 1:06 pm

      תודה רבה…נשיקות יקירה!

  2. מאי 16, 2019 / 6:15 am

    כמה שיותר נוח – יותר טוב 😉 ממש אהבתי את התיקים והמשקפיים!

    • דורין
      מאת
      מאי 16, 2019 / 1:05 pm

      תודה אהובה שלי!

    • דורין
      מאת
      מאי 16, 2019 / 1:05 pm

      איזה כייף. תודה רותם יפה!