המקומות הכי מומלצים לטיול בתל אביב

כשסוף השבוע מגיע, אנחנו תמיד מתלבטים לאן לצאת לטיול קליל ונעים בעיר, ואת האמת שאיכשהו תמיד זה מסתכם בתל אביב, העיר שלא נרדמת! אני אישית כל כך אוהבת את תל אביב, מלבד זה שהיא תוססת, היא מלאה בתרבות, היסטוריה, חופים, שווקים וטעמים מיוחדים. אז הנה בפוסט היומי, ריכזתי לכן כמה מהמקומות הכי מומלצים לבקר בהם בסוף שבוע בתל אביב…קדימה בואו נתחיל! 

Favorite Places to Visit in Tel Aviv Over The Weekend 

1.שכונת נווה צדק- שכונת נווה צדק נבנתה לפני מאות שנים, והיום היא נחשבת לאחת השכונות הכי תיירותיות שיש לעיר תל אביב להציע. הסמטאות הצרות, בתי הקפה המיוחדים והמבנים העתיקים הופכים אותה לבעלת אווירה צבעונית, ציורית ומקסימה. אם אתן אוהבות תרבות, תוכלו לקפוץ למרכז ״סוסן דלל״ למופעים, להקות מחול ותיאטרון. אני חייבת לציין שזהו הלוקיישן המועדף עלינו לטיול בסופ״ש בעיר, במקום יש את מסעדת דלל האגדית (לידה נמצאת מאפיית דלל) והכי חשוב אל תפספסו עצירה בגלידריה\יוגרטיה המעולה ״אניטה״. 

2. שדרות רוטשילד וכיכר הבימה- שדרות רוטשילד הן מבין השדרות הכי תוססות, צעירות וכייפיות בתל אביב, ואין כמו לטייל בהן בסוף שבוע. השדרה מתחילה בנווה צדק ונמשכת עד לכיכר הבימה, לאורכה יש מסלולי הליכה מסודרים להולכי רגל ולרוכבי אופניים, והיא מלאה בבתי קפה ומסעדות מכל הסוגים, לצד מבנים ישנים ומעניינים. בשדרה תוכלו לבקר בקיוסק הגלידות של ״ליאור קוקה״ (שהיה במקור הקיוסק הראשון של תל אביב), המציע גלידות מיוחדות בשלל טעמים של ילדות (מסטיק, מרשמלו, פיסטוק, לימון, שוקולד) ועוד דבר לא פחות – הן מצטלמות נהדר לאינסטגרם! 

3.יפו העתיקה (נמל יפו)- נמל יפו הוא אחד מהנמלים העתיקים בעולם, הוא בעל אווירה ים תיכונית, שקטה וייחודית. בנמל יש היצע גדול של מסעדות אותנטיות, גלידריות וברים. למשל, אנחנו אכלנו לא מזמן במסעדת הדגים ״הזקן והים״ והאוכל היה טעים, טרי והשירות מהיר. לאחר שיטוט בנמל, תוכלו לעשות הליכה רגלית לאורך הים, ולהגיע היישר למתחם של שוק הפשפשים. שוק הפשפשים הפך בשנים האחרונות למקום האולטימטיבי לטיול של שישי בבוקר, מלא בחנויות אומנותיות, בתי קפה ומסעדות בסגנון יווני מסורתי. אם אתן מחפשות מקום עם אוכל טעים, לא יקר ועם אווירה נעימה בקרו במסעדת ״איטלקיה בפשפשים״. מבחינת עיצוב הבית, ניתן למצוא בשוק דברים מיוחדים בסגנון רטרו ויד שנייה, לצד חנויות עיצוב מודרניות נחשבות. לדוגמה, אני מאוד אוהבת את החנות של ״יוסף בחצר״, המציגה קולקציה רחבה לעיצוב הבית. 

4.שוק לוינסקי, תל אביב- בילוי נוסף המתאים לטיול בסופ״ש, הוא ביקור בשוק לוינסקי בתל אביב. אני מודה שעד לא מזמן הייתי בטוחה שמדובר במקום שנקשר רק בתבלינים, דגים ופירות יבשים. אבל נקודת התפנית חלה בי, כאשר בלוגרית האופנה הענקית והאהובה עליי במיוחד, קיארה פראני, קפצה בו לסיור קולינארי נחשב. קיארה והפמילייה שלה שתו גזוז פוטוגני ובריא ב״קפה לוינסקי 41״ (של בני בריגה) ואכלו בורקס עסיסי וטעים. המקום כולל מגוון רחב של שייקים בריאים, המעוטרים בפרחים, צמחים וחתיכות פרי וכל זה בתוך ישיבה בטנדר ישן. בקיצור ולעניין- הכי סטייל שיש! לנשנוש קטן של שישי בבוקר, ניתן לאכול ״בבורקס לוינסקי״, במקום תוכלו למצוא בורקסים שנעשו בעבודת יד מבצק פילו במבחר מילויים: בורקס עם גבינה, תרד, תפוחי אדמה ועוד (כתובת: לוינסקי 46, תל אביב). 

  Outfit Details: Shirt by H&M, Jacket by Primark, Shoes by Bershka

5.פלורנטין- המלצה נוספת לטיול היא ביקור בשכונה הדינאמית, המקושטת שמשלבת בין ישן לבין חדש הלוא היא פלורנטין. פלורנטין ידועה כשכונה שהפכה לזירת גרפיטי מגוונת ואומנותית, והיא מציעה סיור גרפיטי מרתק הנקרא ״גרפיטיול״, שמעביר מסרים שונים ומרתקים. 

6.רחוב דיזינגוף ובוגרשוב – אם אתן אוהבות קניות, זה המקום בשבילכן! אפשר להתחיל את הסופ״ש באחד מהמקומות הכי צבעוניים וחיים שיש, עם כוס קפה או שייק סחוט של ״תמרה״. בנוסף, בימי שלישי ושישי מתקיים שוק וינט׳ג עתיקות ייחודי בכיכר דיזנגוף. בתי קפה מומלצים: קפה בוטי וקפה נולה. לא רחוק מדיזינגוף, נמצא רחוב בוגרשוב המקסים והשופע בניחוח צרפתי, שהאווירה בו נעימה, רגועה, פחות המונית ולגמרי שווה את הטיול!  

7.מדרחוב נחלת בנימין ושוק הכרמל- מדרחוב נחלת בנימין מציע מגוון רחב של אמני רחוב, בעל היסטוריה של מבנים עתיקים ואווירה נעימה. מלבד שוק האומנים, אפשר לבקר במלון ״פוליהאוס״ הססגוני בעל עיצוב מודרני וחדשני. אם בא לכן להתנסות בארוחת בוקר איכותית נסו את ״ג׳ונסי גראדנר״. צמוד אליו, נמצא שוק הכרמל הצבעוני והמגוון בסחורה טרייה של פירות, ירקות, גבינות ועוד.  

8.נמל תל אביב- מקום נוסף האידיאלי לטיול ביום שבת, הוא נמל תל אביב. הנמל כולל אטרקציות המתאימות לכל המשפחה: מסעדות, בתי קפה, גלידריות, חנויות אופנה, וכל זה מול היופי של הים.  בנמל תוכלו גם למצוא את ״שוק הנמל״ המפורסם, המתקיים מידי שישי. שוק הנמל מציע חוויה קולינארית העשירה במזון טרי כמו מיצים מרעננים, פירות, ירקות, מאפים טעימים, קינוחים, לחמים ופרחים.  

 

אז איפה אתן אוהבות לבלות בסופ״ש שלכן? אהבתן את ההמלצות? 

אשמח אם תכתבו לי מה דעתכן ואם תשתפו את הפוסט לעוד חברים 🙂 

עד הפעם הבאה…

Dorin

 

 

Share:

10 Comments

  1. אפריל 30, 2019 / 7:29 am

    איזה יופי של פוסט אוהבת את כל ההמלצות שלך! התמונות מקסימות וגם הלוק שלך ממש יפה. אהבתוש (:

    • דורין
      מאת
      אפריל 30, 2019 / 7:44 am

      תודה שגיתי! שמחה שאהבת את הפוסט ואת ההמלצות. נשיקות

  2. אפריל 30, 2019 / 8:34 am

    כמה המלצות נהדרות!
    מצרפת לרשימה את הקיוסק של גילי על רוטשילד, שמתמחה במלבי מעולה, ואת הסניפים של פיקה (יש אחד על דיזינגוף, והם נמצאים בשוק בנמל תל אביב בימי שישי) שמציעים מאפים שבדיים מדהימים 🙂

    • דורין
      מאת
      אפריל 30, 2019 / 9:35 am

      תודה רבה יקירה! ותודה גם לך על ההמלצות המעניינות, נראה סופר מעניין!

  3. אפריל 30, 2019 / 11:20 am

    פוסט מקסים עם המלצות סופר שוות!

    • דורין
      מאת
      אפריל 30, 2019 / 6:15 pm

      תודה רבה רבה יסמין…שמחה שאהבת

  4. סתיו
    אפריל 30, 2019 / 12:36 pm

    תמונות מהממות! ואפילו הצלחת לחדש לי קצת😍

    • דורין
      מאת
      אפריל 30, 2019 / 6:14 pm

      תודה סתיו…איזה כייף שחידשתי לך 🙂 נשיקות

  5. Sari Even
    אפריל 30, 2019 / 4:12 pm

    אהבתי את הפוסט, מקומות שתמיד כיף לחזור אליהם בת”א ותמיד מגלים עוד מקומות חדשים.

    • דורין
      מאת
      אפריל 30, 2019 / 6:15 pm

      לגמרי! תודה אהובה