הטרנדים לעונת הסתיו 2018-2019

אחרי סיומו של הקיץ הלוהט בארצנו החמה ועם בואו של הסתיו הסגרירי, זהו בדיוק הזמן הנכון להוציא את השכבות מהארון ולהתחיל לסגנן לוקים חדשים, מגוונים ועשירים באופנה חורפית. בפוסט השבועי, ריכזתי לכם את כל הטרנדים הכי נכונים וחמים לסתיו-חורף 2018. אז…נתחיל! 

Fall Trends 2018

1. הדפסי חיות  Animal Print הדפסי זברה, נמר, נחש וכל הפרינטים מעולם החי הם הדבר הכי נכון וחם העונה. כפי ששמתם לב, לא ניתן לפספס אותם והם נמצאים בכל מקום ובכל רשתות האופנה. אני אישית אוהבת את ההדפסים שלי בכל צורה ובכל פריט, החל מג׳קטים, שמלות, מעילים, חולצות, נעליים ועד לאקססורייז ותיקים. זוהי מגמה שהייתה כאן בעבר ולגמרי תמשיך איתנו בעתיד. 

2.חום זה השחור החדש The brown is the new blackאחד הטרנדים האהובים עליי מכל ובעצם זה שמשקף את הסגנון האופנתי שלי. אני באופן תמידי נמשכת לכל צבעי החום למיניהם (חמרה, אדמה, ניודים וכו’) על פי התחזיות, הם ממשיכים איתנו גם לסתיו-חורף 2018. 

3.הדפסים משובצים Gingham printהמגמה הזו כבר כמה שנים איתנו, נותנת מראה לא מתאמץ ועדיין בשיא הסטייל. כמו כן, היא נפוצה אצל כל בתי האופנה המובילים: מייקל קורס, ורסאצ׳ה, כריסטיאן דיור ומוצעת במגוון צבעים כמו אפור, שחור, חרדל, ורוד ועוד. 

  

Outfit Details: pants: Zara, jacket & Top: H&M

4. נצנצים ופייטים Sparkles – טרנד נוסף שנוכח בכל המסלולים העונה, הוא לא אחר מאשר הפייטים והנצנצים. קחו את דוגמת כדור הדיסקו והאורות ותרגמו אותו בתלבושות מנצנצות: שמלות, תיקים, חולצות ואפילו חליפת שני חלקים

5.צבעי ניאון  Neon Colors – הדרך הבטוחה להתבלט היא ללבוש צבעי ניאון. כן כן, הבנתם נכון הם מגיעים אלינו הסתיו הזה, בהשראת התצוגות של לואי ויטון ופראדה. אם להיות כנה, אני פחות מתחברת ל״צבעי מרקר״ צועקים, עם זאת ניתן להרכיב איתם לוקים בעלי אמירה אופנתית ייחודית, ססגונית ומיוחדת. שימו לב שלושת הצבעים החזקים הם: ירוק, כתום וורוד זוהר. 

6.מעיל על מעיל Double Coats- מגמת אופנה חדשה שנכנסה אלינו השנה בהשראת בלנסיאגה, ג׳יבנטי, וקווין קליין היא שכבות של מעילים. זה מרגיש כאילו במקום לבחור איזה מעיל בא לך ללבוש, זרקת את שניהם באותו לוק. אני ממליצה לשחק עם המגמה הזו במעילים בטקסטורות שונות, עם אורכים שונים ולהדגיש את הצבעים.  מה שבטוח, אין צורך לדאוג לקור עם הטרנד הזה. 

7.חליפה אדומה  Red Suit – החליפה האדומה היא פריט מאסט העונה,  והיא נחשבת כמחליפה הרשמית לשמלה השחורה הקטנה. אין ספק שמדובר בלקיחת צעד אמיץ ולא לכל מבנה גוף היא תחמיא, אך מי שבכל זאת מעיזה ללבוש אותה, ניתן להרכיב לוק חגיגי, מנצח ועוצר נשימה! 

8.מכנסי קשירה  Trousersאני חייבת לציין כי הם נמצאים כרגע בכל הרשתות הגדולות ובעיניי, כל אחת חייבת לעצמה לפחות זוג אחד בארון. נתחיל מכך, שהם מהווים האיזון המושלם בין נוחות ואלגנטיות, נותנים אשליה של מותן צר ובנוסף, ניתן לשלב אותם בקלות כמעט עם כל פריט בסגנון קז׳ואל ויומיומי  וגם בסגנון זוהר ומנצנץ המתאים ללוק חגיגי בערב. 

9. שמיכת מעטפת Blanket Coverage חמימות זו המפתח לעונה הנוכחית- תגידו שלום לשמיכת המעטפת. ניתן לזרוק אותה על הכתפיים בצורת שכמייה ולשלב אותה עם הכל. החל מג׳ינסים, שמלות, חצאיות, ועד נעלי סניקרס ומגפיים עד הברך. ההשראה מגיעה מאלכסנדר מקווין וסטלה מקרטני- אין ספק שהטרנד הזה כייפי, נעים ומתאים לאווירה קרירה וחורפית. 

10. צעיפים Scarf Out– אחד האביזרים הכי קלאסים, נשים ושיקים שיש הוא הצעיף האלגנטי. העונה הוא מגיע אלינו במגוון הדפסים, צבעים, בדים וטקסטורות וניתן לשחק איתו במגוון דרכים: לקשור אותו על הצוואר, על התיק ואפילו בתור מטפחת לראש! 

 

תכתבו לי בתגובות…איזה טרנד אתן הכי מתחברות לסתיו הקרוב?  גם אתן מחכות לחורף ולמזג האוויר קריר וגשום?

מקווה שנהנתן ומאחלת לכולן חורף נעים וחמים! 

,XOXO

Dorin

  

Outfit Details- Skirt: H&m, top: Zara, Jacket: Mango, Shoes: boutique store in Tel Aviv   

Share:

6 Comments

  1. נובמבר 13, 2018 / 7:44 pm

    יופי של פוסט (תרתי משמע :)). כילדת אייטיז שמחתי לגלות שצבעי הניאון עושים קמבאק. וגם כיף שקלאסיקות על זמניות כמו משבצות והדפסי חיות עדיין טרנדיים. אגב, התמונות שלך ממש נעימות לעין והעיצוב בטוב טעם.

    • admin
      נובמבר 13, 2018 / 8:57 pm

      תודה רבה עדי, איזה כייף שאהבת את התוכן ואת התמונות. נשיקות

  2. נובמבר 14, 2018 / 6:40 am

    אני הכי מתחברת להדפסי חיות ומשבצות. חושבת של ששילוב של שניהם באאוטפיט אחד יכול להיות מגניב! אהבתי את הבלוג. יפיפיה <3

    • admin
      נובמבר 14, 2018 / 9:01 am

      האמת, שגם אני אור 🙂 שמחה שאהבת אהובה! נשיקות

  3. נובמבר 14, 2018 / 9:30 am

    הלוק המנומר שלך נראה כל כך מוש!
    אני ממש שמחה על הטרנד של צבעי האדמה והלוואי שישאר איתנו עוד הרבה זמן…

    • admin
      נובמבר 14, 2018 / 9:38 am

      תודה מאיה יקירה! גם אני שמחה על הטרנד הזה, ואל תדאגי הוא ישאר איתנו עוד הרבה זמן! נשיקות