מה תלבשי לערב ראש השנה? טיפים והצעות לבוש לארוחת החג

ראש השנה, החג הראשון בשנה העברית, וזה שמסמל את תחילתה של השנה החדשה – פריחה, שגשוג, שמחה, טוהרה, משפחתיות וחגיגיות. כמו בכל שנה, לבן הוא הצבע הפופולארי ביותר בעונת החגים, שכן הוא מתאים לסגנונות רבים של כל אחת מאיתנו – מסגנון קלאסי, אלגנטי, רומנטי, קליל ועד לסגנון ספורטיבי. היות ובחירת בגד נכון היא חלק מרכזי בהכנות לחג, החלטתי ליצור עבורך כמה המלצות ללוקים חגיגיים ומגוונים, שיתנו לך השראה לבחירת הבגד המושלם, ויתאימו בדיוק לראש השנה שהולך ומתקרב אלינו בצעדי ענק >> בואי ניצא לדרך! 

יפה בלבן 

הבחירה שלי מבוססת  על הצבע הלבן המסורתי, שעל פי מנהג, מסמל ניקיון, חיוביות וחגיגיות, והוא הזדמנות נפלאה להתחיל איתו את השנה החדשה. בניגוד למה שהרבה נשים חושבות, צבע לבן אינו משמין ומחוויר,אלא להפך הכל תלוי בבד, בגזרה ובמידה הנכונה של הבגד (טיפים נוספים בהמשך הפוסט). בחרתי להמליץ לך ללבוש שמלת בלייזר מחוייטת, המעוררת תשומת לב ומשולבת בכפתורים מוזהבים וחיתוכים מדוייקים, ושילבתי לה נעלי עקב לצד אקססורייז נכונים – לגמרי הלוק בשבילך! 

I am Wearing dress by Ice Cube, Shoes by Bershka 

 

איך ללבוש לבן בצורה מחמיאה? 5 טיפים 

 כשמדובר בבניית מלתחה קלאסית, איכותית ועל זמנית, לבן הוא הצבע האולטימטיבי עבורי. עם זאת, ידוע לי שהוא נחשב כצבע מאתגר, ולא תמיד קל ללבוש אותו בצורה מחמיאה. בדיוק בשביל זה החלטתי לאגד כמה טיפים שיעזרו לך במיוחד לערב ראש השנה >> 

1.#בחרי בגזרה ובמידה הנכונה 

חוק ברזל בלבישת לבן הוא לבחור בגזרה המתאימה למבנה הגוף שלך. זאת אומרת, הכל בעצם תלוי במידה ובסוג הבד של הבגד. אם את בעלת מבנה גוף מעט מלא, עלייך לבחור בבגדים משוחררים ונופלים ובגזרה ישרה (שימי לב שלא מידי). בהתאם לזאת, יש להימנע מבגדים עומדים וצמודים לגוף, שמבליטים את האזורים וגורמים לחוסר פרופרציה בתוצאה הסופית של המראה. 

2.#שימי דגש על הבד

בהמשך לגזרה הנכונה, יש להתייחס גם לסוג הבד, שמהווה בחירה ראשונה לפני שאת רוכשת את הבגד. ישנה עדיפות ״לבדים נושמים״ אשר נעימים, טבעיים ואווריריים לגוף, כמו כותנה ומשי. היתרון בבדים הטבעיים שהם נראים עשירים ויוקרתיים, משמרים את המראה הקלאסי ונראים נפלא על הגוף. 

3.#השקיעי בהלבשה תחתונה 

 הבסיס של כל מלתחה וסטיילינג טוב מתחיל בתשתית טובה של הלבשה תחתונה איכותית, שמעצבת את הבגד על הגוף. כלומר, ישנה חשיבות אדירה לבחירת הלבשה התחתונה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בבחירה במראה הלבן, המושתת על גזרה נכונה, לא שקופה, ומותאמת היטב לגוף. כשאת לובשת לבן, בחרי בהלבשה תחתונה בצבעים בהירים (ניוד, לבן) המתאימים למידה, לנוחות ולגזרה שלך. בנוסף, אני ממליצה לך לבחור בתחתונים ללא תפר וכאלה ״שיכניסו״ את הבטן שלך פנימה. מבחינת חזיות, בחרי לך את המידה הנכונה למידתך, בהיקף הנכון וכאלה שבעלות תמיכה. 

4.#שלבי טוטאל לוק

אם את באמת רוצה למשוך את העין כשאת לובשת לבן – בחרי בחליפת טוטאל לוק לבנה, בעלת אמירה אופנתית. ההשראה לטרנד החליפות, מגיעה כמובן מעולם האופנה הגברי, והיא נחשבת למגמה הכי רותחת כיום. תוכלי לשלב אותה עם גופיית ספגטי מבריקה, חולצת טישרט, נעלי עקב או אפילו עם נעלי סנירקס. אופציה נוספת ללבישת טוטאל לוק לבן היא אוברולים, הטרנד הכי רלוונטי בשנים האחרונות שמסרב לזנוח אותנו. האוברול הוא פריט המלווה בשיק ובסטייל לא מחייב, שיתאים לך לכל אירוע, ולכן כדאי לך להשקיע בו. בגזרה קצרה/ארוכה, את תמיד תוכלי ללבוש אותו כמה פעמים, בכל עונה ובכל מזג האוויר ועדיין תראי מדויקת!  

5.#הבדילי בין גווני הלבן השונים 

כידוע, לבן הוא צבע מאוד ורסטילי, קלאסי ובטוח, אבל חשוב לדעת שקיימים כמה גוונים שונים של לבן: לבן צחור, לבן קפה, לבן אבן, לבן פנינה וכו׳. כל אחד הוא בעל משפחת גוונים ייחודית ושונה, כך שאם החלטת לבחור בשני פריטים לבנים שירכיבו את הלוק שלך, שימי לב שאת משלבת את אותו גוון לבן ואל תערבבי בינם לבין צבעי הלבן האחרים. דרך מצוינת להדגיש את הפריטים הלבנים שעלייך, היא להוסיף זריקת צבע, שתוסיף עניין בעזרת שילוב של תיקים, חגורות, משקפי שמש או תכשיטים תואמים. 

פירוט הגוונים: 

•לבן צחור- צבע הלבן הקלאסי, נקי וצח, חיוור ובהיר מאוד. 

•לבן מוקה\קפה- לבן עם נגיעות חומות, המעניק אווירה חמימה, נעימות ורוך. דומה מאוד לצבעים הנייטרלים והטבעיים כמו קרם, מוקה ובג׳.   

•לבן אבן- לבן בעל צבע אבן אפור, הנותן תחושה נקייה, עדינה ופונקציונלית. 

•לבן פנינה- לבן יותר קרמי,  הוא בעל צבע מטאלי שיוצר אווירה מנימליסטית, נקייה ואירופאית. 

 

השראה ללוקים נוספים:

 

 

מה את מתכננת ללבוש בחג? שתפי אותי בתגובות… 

חג שמח ושנה טובה! 

אוהבת המון,

Dorin 

 

 

Share:

12 Comments

  1. איילה CV
    ספטמבר 24, 2019 / 8:33 am

    בדיוק העלתי סטורי אם זה לגיטימי ללבוש ג׳ינס לראש השנה. באמת לי בול בזמן:)

    • דורין
      מאת
      ספטמבר 24, 2019 / 6:55 pm

      כייף שעזרתי לך! נשיקות וחג שמח מהממת!

  2. ספטמבר 24, 2019 / 8:53 am

    איזה פוסט יפה ומושקע!
    אני לגמרי בעד איזו שמלה לבנה לערב החג 😍

    • דורין
      מאת
      ספטמבר 24, 2019 / 6:55 pm

      תודה בובה! כייף שאהבת…לגמרי אין על לבן לחג!

  3. ספטמבר 24, 2019 / 6:44 pm

    פוסט מושלם בובה! כתוב מקסים (:

    • דורין
      מאת
      ספטמבר 24, 2019 / 6:55 pm

      תודה רויטלוש אהובה!

  4. ספטמבר 25, 2019 / 8:28 am

    איזה פוסט הורס!!! מהממת!

    • דורין
      מאת
      ספטמבר 25, 2019 / 3:31 pm

      תודה רבה דניתוש!!!

  5. ספטמבר 25, 2019 / 8:57 am

    יוו בכלל לא חשבתי על זה עדיין😣 אני חייבת למצוא מה ללבוש.
    וצמש אהבתי אל הלוק הורוד, הוא פשוט מדהים!

    שנה טובה ומתוקה מלאה סטייל

    • דורין
      מאת
      ספטמבר 25, 2019 / 3:31 pm

      תודה ענבלי אהובה, שמחה שאהבת! שתהיה לך שנה טובה ומתוקה!

  6. Ilana Harel
    ספטמבר 30, 2019 / 11:23 am

    פוסט מרהיב, צילומים וקומפוזיציה נכונים ואין על הלבן
    אני ממש אוהבת לבן והטיפים כל כך נכונים. קשה לי מאוד לאחרונה למצוא בדים לא סינטטיים.
    אמשיך לבקר ולהנות.

    • דורין
      מאת
      אוקטובר 1, 2019 / 10:13 am

      תודה רבה אהובה! איזה כייף שהטיפים עזרו לך! שנה טובה וחג שמח!