התכניות והמטרות שלי לעונת האביב

חג האביב, מסמל עבור כולנו את חג הפריחה וההתחדשות. באותה עת הוא מביא עימו את חג הפסח, מה שאומר שזה הוא הזמן האידיאלי לקחת הפסקה מהשגרה היומיומית הלחוצה. אני ממליצה לכן לנצל את ימי החופשה עם המשפחה, לטייל ברחבי הארץ (ובעולם), ולהציב לעצמכן תכניות ומטרות חדשות. בתחילת האביב, אני אישית מכינה לעצמי רשימת To Do List, כדי לקבל השראה, יצירתיות, ולצאת החוצה לסביבה שלנו. אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות בתקופה הזו הוא הוא למצוא מקומות מעניינים בקרבת מקום, לכתוב אותם על דף ולצאת למיני טיול מהנה. איזה פעילויות אני ממליצה לחופשת הפסח? ומה התכניות שלי לתקופה הקרובה? מוזמנות לגלול למטה כדי לגלות! 

Special Attractions

1.קטיף תותים: קטיף תותים הוא הזדמנות מצוינת לקטוף ולאכול תותים עסיסיים ומתוקים היישר מהחווה החקלאית, ולהנות מהשמש החמימה. יש משהו בהליכה בטבע שגורם לי להרגיש שמחה ומשוחררת… אני לא אשקר, אני לא ״הטיפוס״ הקלאסי של טיולים מהסוג הזה, אבל האווירה בהם קסומה, נעימה ומיוחדת. 

2. טיול פריחה: האביב מאופיין בפריחה מרהיבה, שמזמינה אותנו לצאת לטיולים בטבע. מרבדי כלניות, רקפות, נוריות, אירוסים ועוד מכסים את השדות, החורשות והיערות ברחבי הארץ. לא מזמן ביקרנו בשדה פרחים בפעם הראשונה ולגמרי התפלאתי מהיופי שבו! אומנם קצת הלכנו ברגל כדי להגיע אליו והתלכלנו מעט בבוץ, אבל הפריחה צבעונית והססגונית הייתה שווה את זה, ואין ספק שהיא אידיאלית לחובבי הצילום. 😉 

3. פיקניק מול הנוף: אם כבר מדברים על הטבע, רעיון נוסף לחופשה הוא לעשות פיקניק במקום פסטורלי ורגוע. מומלץ להצטייד בסל קש, לפרוס שמיכת פיקניק משובצת אדום לבן, ולהביא מזון קל כמו ירקות חתוכים, פירות טריים, גבינות עשירות, ממרחים, קוראסונים, מיץ תפוזים, ולא לשכוח יין מבעבע. הכי פריזאי שיש!  

4. רכיבה על אופניים בפארק: רכיבה על אופניים מאפשרת טיול שונה לגוף ולנפש.  אחד המקומות הכי מומלצים הוא רכיבה בפארק הירקון, המאפשר חוויה תל אביבית אולטימטיבית. 

My Plans For this Season

נעבור לחלק יותר אישי, תרשו לשתף אתכן במטרות שלי לתקופה החדשה….

1. לחקור את עולם הבלוגינג כמה שיותר ולצלם תוכן ויזואלי שיווקי לרשתות החברתיות- כבר הזכרתי את זה לא פעם ולא פעמיים, אבל העולם הזה כל כך מושך אותי, וללא ספק זו התשוקה הגדולה שלי בחיים! אני הולכת לישון איתה בלילה וקמה איתה בבוקר, היא מניעה אותי וגורמת לי להיות מאושרת. אני נהנת ללמוד ולקבל ערך מוסף מתכנים שאני קוראת, ללמוד מאחרים בעלי ניסיון, ליצור בעצמי פוסטים, לצלם תוכן שמושך את העין והתמורה הכי גדולה בדבר הזה היא לקבל תגובות חמות מכם, הקוראים שלי. 

2. בהתאם לרוח החג, אני מתחילה לסדר את הארון שלי לתקופת הקיץ- בתור אחת שאוהבת מאוד אסטיקה, אופנה ועיצוב, חשוב לי שהארון שלי יהיה מסודר לפי קטגוריות, צבעים  סוגי בדים ועונות. מעבר לנראות, זה מאפשר לי דרך נגישה וקלה יותר לסגנן את האטופיטים וחוסך המון זמן.  אם תרצו טיפים לסידור ארון מוצלח – תכתבו לי בתגובות למטה. 

3. להתאמן ולשמור על אורח חיים בריא- מטרה נוספת שאני מציבה לעצמי (שלמען האמת, די קשה לי לעמוד בה) היא להכניס לשגרה של כושר גופני בסיסי, על מנת להרגיש יותר אנרגטית וגם כדי לחטב את הגוף. לצד האימון, אני רוצה להקפיד על אורח חיים בריא וזה אומר, שלוש ארוחות מסודרות ביום, המזינות ותורמות לגוף.  

4. לחקור ולהיחשף למגוון מתכונים חדשים- התחביב השני האהוב עליי אחרי אופנה, ביוטי, ובלוגינג הוא אפייה ובישול. עכשיו שהחג עוד כמה ימים כאן, אני רוצה להתנסות בכמה שיותר  מתכונים מיוחדים ומרעננים. אני לא יכולה לתאר את תחושת הסיפוק העצמי שאני מרגישה כשהתוצאה הסופית יוצאת מוצלחת וטעימה.

בחרתי ללבוש שמלה לבנה קטנה, קלאסית ורומנטית שתתאים בדיוק לרוח החג. רכשתי אותה לפני כמה שנים מבוטיק אופנה ברחוב דיזנגוף בת״א, ומצאתי שזה הוא בדיוק הזמן הנכון להוציא אותה מהארון. אני ממליצה לכן ללבוש לבן בחג הפסח, צבע הלבן מסמל משהו מאוד מרענן, חגיגי, נקי והוא מתאים בדיוק לעונה החדשה! 

 

אז מה אתן מתכננות לעשות בחג הפסח? ומה התכניות שלכן לאביב? 

שיהיה לכולן חג אביב שמח! 

ניפגש בפוסט הבא, 

Dorin

 

 

 

 

Share:

8 Comments

  1. אפריל 16, 2019 / 7:14 am

    פוסט מהמם! אני כל כך אוהבת את האביב, חבל שהוא כל כך קצר בארץ {ובאילת אפשר להגיד שהוא אפילו לא קיים חח 😅😭}. את יכולה להמליץ לי על מקום שבו יש קטיף תותים? אם יש בדרום אולי אספיק לעשות ביום שבת!

    • Dorin
      מאת
      אפריל 16, 2019 / 10:01 am

      תודה רבה תמר אהובה! איזה כייף שאהבת! לגבי השאלה שלך, אומנם אני גרה באיזור המרכז, אבל עשיתי לך סקירה קצרה על קטיף תותים בדרום. יש מקום שנקרא ״משק 77״ קטיף עצמי של תותים תלויים שנמצא במושב תקומה בנגב המערבי. ויש מקום נוסף שנקרא ״אורי תותים״ במושב ישע. (אם את מתרחקת מהדרום יש את ״אגרונן״ שבגדרה). מקווה מאוד שעזרתי לך 🙂

  2. אפריל 16, 2019 / 7:41 pm

    התמונות פשוט מ-ש-ג-ע-ו-ת!!!
    ומדהים כמה מטרות דומות יש לנו 🙂

    • Dorin
      מאת
      אפריל 16, 2019 / 7:57 pm

      תודה ירדנוש אהובה! שיהיה לך חג שמח!

  3. אפריל 17, 2019 / 9:51 am

    איזה פוסט חגיגי ומושקע לצד תמונות מרהיבות ! שאפו

    • Dorin
      מאת
      אפריל 17, 2019 / 9:56 am

      תודה שיר, אין עלייך! שמחה שאהבת, חג שמח!

  4. אפריל 18, 2019 / 2:14 pm

    הצילומים יצאו פשוט מושלמים והלוק שלך השתלב נהדר עם כל הציבעוניות הזו 🙂

    • Dorin
      מאת
      אפריל 19, 2019 / 12:13 pm

      תודה רבה על המחמאות יפה! חג פסח שמח 🙂