טרנדים לאביב קיץ 2019!

האביב אוטוטו מגיע אלינו, ואני אישית נרגשת, ולאט לאט מתחילה לסגנן לעצמי האוטפיטים מיוחדים, שיתאימו לאווירת התקופה החדשה ולמזג האוויר הנעים. למרות שאני חובבת חורף מושבעת, עונת האביב, היא אחת העונות האהובות עליי מכל – מזג האוויר מושלם, השמיים כחולים, הפריחה בשיאה ועונת החגים מתחילה. אומנם, האביב עדיין לא הגיע אלינו באופן רשמי, אך ניצניו בפתח ואין ספק שזה הוא הטיימינג המושלם להתחיל להיפרד מהמעילים, להוריד שכבות ולומר שלום לצבעי האביב המרעננים. בפוסט היומי, סיכמתי לכן כמה מהטרנדים העיקריים שנראו בשבועות האופנה האחרונים בעולם של קולקציית אביב- קיץ 2019. לטעמי, התצוגות נראו מגוונות, מרתקות ומעניינות, ונראה כי רוב מעצבי הקולקציות שמו דגש על חיפוש אחר העצמה נשית. 

אז מה נלבש באביב 2019 על פי התחזיות? 

1. Pearls – טרנד הפנינים ממשיך איתנו מעונה קודמת, וגם באביב הוא נראה בכל תצוגות האופנה הכי מפוארות. הפעם, הפנינים חוזרות אלינו בכמה דרכים יצירתיות, וניתן לראות אותן על מספר אביזרי אופנה כמו: תיקים, אקססורייז, סיכות לשיער (אחד הטרנדים הכי חמים), עגילים, נעליים, כובעים, חולצות ועוד. 

2. Scarf Print- ההשראה מגיעה אלינו מהצעיף המסורתי שהיינו קושרות על הצוואר, אך הפעם, הוא מקבל טוויסט משמעותי בעלילה. מגמת ההדפסים והטקסטורות של הצעיפים, נצפתה בכל בתי האופנה הגדולים בעולם, וניתן לראותה במגוון חולצות, שמלות, חליפות וכו׳. אני אישית ממליצה לעלות שלב נוסף, ולשלב בין כמה טקסטורות של פריטים בהאוטפיט, על מנת ליצור שילובים בעלי אמירה אופנתית ייחודית. 

3. Tie-Dye- טרנד נוסף, העושה קאמבק היישר משנות ה-90, הוא צבעי הבד הפסיכודאליים. ההשראה לטרנד מגיעה מקליפורניה ואוסטרליה השמשיות, ובואו נודה באמת, הוא מתאים גם לארצנו החמה. טרנד זה, זורק צבע וחיים ללוק, אך חשוב לשמור עליו באופן מאופק ועדין, מהסיבה שהוא מתאר סגנון נועז, צעקני ובוהמיני. 

4. The Colors Beige –מגמת צבעי המדבר, אבן, באג׳ וניוד לגמרי כאן כדי להישאר איתנו באביב-קיץ 2019. השנה, רוב מעצבי העל (ברברי, מקס מארה, בלמיין) הדגישו את צבע הבאג׳ מכף רגל ועד ראש, וכמה שיותר ממנו יותר טוב! אני מוצאת שהטרנד הזה מצייג סמליות קלאסית, חמימה, נצחית ואולטימטיבית. 

5. Lavender- אחד הצבעים שהולכים למשוך לנו את העין העונה, הוא הסגול לבנדר. הסגול לבנדר הוא ממשפחת צבעי הפסטלי, זה הוא גוון מעט קריר, שישתלב היטב עם צבעים לבנים, צהבהבים ונייטרליים. 

6. Clearwater Blue- צבע פסטל נוסף שהוצג בשבוע האופנה האחרון הוא הכחול הבהיר. גם הוא מגיע ממשפחת הפסטל, והוא מסתמן כבולט ביותר העונה. הגוון שלו מרגיע, והוא מעורר תחושה של שלווה נעימה. הטרנד נראה בתצוגות של מעצבי העל כמו איזבל מארה, בלמיין, ג׳ינבשי ועוד. 

7.  The Short Suit – החליפה הקצרה היא אחת המגמות החמות של האביב- קיץ 2019. היא מחויטת, אלגנטית, נשית ושוברת את המוסכמות של המכנסיים המסורתיים. ניתן ללבוש אותה בנפרד או בשני חלקים תואמים, והיא תעבוד בכל עונה. 

8. Belt Bag- אני חייבת להודות…כשהטרנד הזה הגיח לעולמנו לראשונה, לא חיבבתי אותו במיוחד ואפילו ראיתי בו כגימיק טרנדי שיחלוף במהרה. לאחרונה, משהו קרה, התחלתי להתאהב בו ונראה שהוא הולך לחדור לכל פינה בעולם האופנה ורק מתחזק עם הזמן. על פי תחזיות האופנה, המגמה השיקית הזו תמשיך איתנו גם לאביב-קיץ 2019, וניתן לשלבו גם כחגורה וגם כתיק עם שמלות, חצאיות, מכנסיים וג׳ינסים גבוהים וכל פריט אחר. 

9. Statement Sneakers – נעלי הסניקרס המתוכמות והנועזות מוכיחות שהן כאן כדי להישאר. הן מתאימות לעונת האביב, ויראו מציין עם כל תלבושת. גם השנה הן נצפו במסלולי האופנה באיטליה (וראסצ׳ה, שאנל, ג׳וצי). 

10. Fashion Headbands – בגזרת האקססורייז, אביזרי השיער הם הדבר הכי חם לעונת האביב-קיץ 2019. בין היתר, ניתן למצוא אביזרים כמו סרטים לשיער, קשתות, סיכות, צעיפים צבעוניים והרבה הרבה פרחים.  הקשתות לשיער מאובזרות בפנינים, חרוזים צבעוניים, תכשיטים ונוצות והן מקפיצות את הלוק בכמה רמות! 

כשראיתי את השמלה הזו לראשונה בחנות, הבנתי שהיא מתארת בדיוק את הסטייל והטעם האישי שלי באופנה: קלאסי, אלגנטי, מחויט, רומנטי ונשי. ללוק היומי, בחרתי 

 ללבוש חולצה לבנה מחויטת מתחת לשמלה, שזהו טיפ מעולה לעונת המעבר. בנוסף, כדי לתת מראה בעל נגיעות פריזאיות, לבשתי בלייזר שחור מחויט, כובע בארט 

 בצבע אדום מ-H&M, הוספתי תיק צד של מייקל קורס, ונעלתי מגפיים שחורים עם נגיעה רוקיסטית לצד עידון של פנינים. 

    

                   ,I Wearing: Top & Jacket: Mango, Dress & Boots: Zara, Bag: Michael Kors                        

                                       

אז מה דעתכן?  מה הטרד האהוב עליכן לבוא האביב?  

תכתבו לי בתגובות….

,xoxo

Dorin 

                                                                                        

Share:

4 Comments

    • admin
      מרץ 5, 2019 / 1:45 pm

      תודה רבה אהובה! נשיקות חמות!

  1. מרץ 6, 2019 / 8:41 pm

    מהממת את והסטייל שלך!!

    • admin
      מרץ 9, 2019 / 4:53 pm

      את בעצמך! תודה יקירה!